Mulle aitas. Igasugustest looma- ja looduspiltidega kalendritest. Ja bränditud kalendritest, mis on täis ettevõtte logosid ja tootetutvustusi. Kalender on tööriist. See on praktiline ja aitab aega planeerida. Boonusena võiks kalender ka ilus, viisakas olla. Ja mulle meeldib just füüsiline, päris kalender. (Igavat) reklaami tahan ma kalendri peal näha sama vähe nagu ma soovin seda näha ajalehes, ajakirjas, veebis. (Hea reklaam on igal juhul teretulnud).

Ja veel üks asi (enne kui ma põhiteemani jõuan). Mulle meeldib skandinaavialikult puhas ja minimalistlik stiil – ilma liigse tilu-liluta.

Igatahes, pärast mitut aastat ideaalse lauakalendri tulutuid otsinguid otsustasin ma ise endale sobiva kalendri disainida. Ma eemaldasin kõik mittevajaliku (nimepäevad, rahvakalendri tähtpäevad, naaberriikide tähtpäevad, asjatult punased pühapäevad, loomapildid, reklaamid jne jne), jättes alles vaid selle, mis on oluline – kalendaariumi. Värvipaletis on must ja paberi enda toon. Riigipühade puhul märkisin ära küll kuupäevad, aga tähtpäeva nime jätsin lisamata – kõik teavad neid (enamusi) nagunii. Mulle meeldib. Lihtne no-nonsense kalender, mille võib uhkusega oma töölauda kaunistama panna.

Kui disain oli valmis, tahtsin oma kalendrit ka teiste kalendrifännidega jagada. Mõeldud, tehtud. Panin oma tööle lihtsa selge nime – Disainkalender – ja tegin Hooandja kampaania. Ehk kui keegi tahab sellist kalendrit ka endale (või sõbrale, tuttavale, kolleegile, kallimale kingituseks), siis tasub külastada seda Hooandja lehte ja Disainkalendri projektile hoogu juurde anda (kui planeeritud toetus kokku ei tule, siis ei saa keegi kalendrit). Aega on 30. novembrini.

Ja nii ongi. Kui tahad kalendrit, siis Hooandja leht aitab.