Kirjutasin augusti Tehnikamaailma artikli BMW sportmatkaratast S1000XR (mis muuseas on minu jaoks üks kõige meeldejäävamaid mootorrattaid, mida ma testinud olen). Info otsimisel käisin loomulikult ka BMW Motorrad Eesti lehel, kus köitis mu tähelepanu BMW mootorrataste promovideo. Turundusinimesena vaatan selliseid asju pigem professionaali pilguga ja ei lase emotsioonil väga sügavale põue pugeda, ent see video jäi pikaks ajaks minu mõtetesse. Nüüd on sellest juba mitu kuud möödas, aga aeg-ajalt otsin ikka selle video välja ja vaatan uuesti.
Sel aastal on paljud motobrändid rõhunud vabadusele, tunnetele ja püüdnud hipsterirongiga kaasa minna. BMW Motorradi brändivideo liigub umbes samas voolus, aga teeb seda minu arvates ääretult maitsekalt ja kaasakiskuvalt. Video mõte: kuhu iganes sa mootorrattaga lähed, igav sul kindlasti ei hakka.
“It’s still early and it’s time to get out…” – pea kõigi mootorrattalugude tegemisel ärkasin ma suvel umbes päikesetõusu ajal (juuni lõpus umbes kell 4 näiteks), et tühjadel tänavatel ja maanteel tsiklitest kõige paremat pilti ettesaada. Selle videos kõlanud üleskutse tõttu tunnen nimetatud reklaamklipiga kohe lähemat sidet ja kutsun ka kõiki teisi kahel rattal liiklejaid võtma maksimumi suvisest valgest ajast, talvel jõuad küllalt magada.
NB! Üleskutse kehtib ka jalgratturitele! Eelmisel aastal sõitsin oma mootorita kaherattalisega läbi päikseetõususe Tallinna ja see oli imeline.
Ja need promopildid (üleval ja all) on ka kütkestavad, keskendudes pigem mootorrattasõidule üldisemalt, jättes BMW brändi tagaplaanile (ja see on hea, sest jätab rohkem ruumi mõnusale emotsioonile).
Kommentaare ei ole