See artikkel ilmus esmakordselt 9/2023 Tehnikamaailmas.
Ameerika Ühendriikidest pärit Indiani muskelkruiser Sport Chief avaldab muljet. See on suur, suure kubatuuriga, aga samas minimalistlik, ühtaegu nii moodne kui ka retro.
Loe edasiSee artikkel ilmus esmakordselt 9/2023 Tehnikamaailmas.
Ameerika Ühendriikidest pärit Indiani muskelkruiser Sport Chief avaldab muljet. See on suur, suure kubatuuriga, aga samas minimalistlik, ühtaegu nii moodne kui ka retro.
Loe edasiSee artikkel ilmus esmakordselt 7/2023 Tehnikamaailmas.
Kui otsid matkamootorratast, mille standardvarustuse nimekiri on pikem kui (vist) ühelgi teisel tsiklil, siis CFMOTO 800MR Explore on just kõige õigem masin!
Loe edasiSee artikkel ilmus esmakordselt 5/2023 Tehnikamaailmas.
Moto Guzzi uhiuus V100 Mandello on midagi klassikalise tänavatsikli ja matkamootorratta vahepealset. Suhteliselt kompaktne igapäevasõitude jaoks ja samas piisavalt võimas ja mugav, et pikemaid reise ette võtta. V100 Mandello trumbiks on aga tema sarmikus ja erilised detailid.
Loe edasiSee artikkel ilmus esmakordselt 6/2023 Tehnikamaailmas.
Mis mootorratas on Honda CRF300L Rally? Enduurotsikkel? Kerge adventure-mootorratas? Tegin veidi pikema ringi kruusal, metsas ja liival, et selgus majja saada.
Loe edasiSee äge mootorratas on juba müüdud.
Kas otsid endale veidi erilisemat mootorratast? Mul on pakkuda legendaarne Ducati Monster 620, mille minimalistlik ja jõuline Itaalia disain ning bassise häälega L2-mootor ei jäta pea ühtegi tsiklihuvilist külmaks. Tegu on ilmselt parimas seisukorras Monster 620 tsikliga Eestis, sest talvel läbis masin minu käe all põhjaliku uuenduskuuri.
Loe edasiSee artikkel ilmus esmakordselt 7/2022 Tehnikamaailmas.
Aprilia Tuareg 660 on just õiges suuruses matkaenduuro mootorratas ja maailmale on selliseid aina rohkem juurde vaja.
Loe edasiKui ma oma Tenere projektimootorratta valmis sain, paigaldasin talle ka GPS-jälgimisseadme. Kohe saad teada, mis seadme, kuidas ja miks paigaldasin.
Loe edasiSügisel, kui Tenere projektimootorratast hakkasin lahti võtma, võtsin sihiks aprilli keskpaigas projekti valmis saada. Töötunde läks plaanitust siiski kordades rohkem ja kõik sai valmis alles 23. juuniks. Oli, mida lõkke ääres tähistada!
Loe edasiVärvimine on mootorrattaprojekti puhul ilmselt kõige suuremat rõõmu pakkuv tegevus, sest siis on näha väga suuri muutusi ja lõpptulemus hakkab tasapisi kuju võtma. Samas on värvimine ka keeruline protsess, mis nõuab käeosavust ja spetsteadmisi. Kuna mul neid (veel) napib, siis tulid ka mitmed tagasilöögid (loe: väiksemad või suuremad jamad värvkattega). See postitus saab olema fotoderohke, sest näidata on palju.
Loe edasiNüüd, kui disainilahendus on selge ja laiemad jalarauad on keevitatud, on õige aeg kogu mootorratas juppideks võtta.
Loe edasi