See artikkel ilmus esmakordselt 7/2022 Tehnikamaailmas.
Aprilia Tuareg 660 on just õiges suuruses matkaenduuro mootorratas ja maailmale on selliseid aina rohkem juurde vaja.
Loe edasiSee artikkel ilmus esmakordselt 7/2022 Tehnikamaailmas.
Aprilia Tuareg 660 on just õiges suuruses matkaenduuro mootorratas ja maailmale on selliseid aina rohkem juurde vaja.
Loe edasiKui ma oma Tenere projektimootorratta valmis sain, paigaldasin talle ka GPS-jälgimisseadme. Kohe saad teada, mis seadme, kuidas ja miks paigaldasin.
Loe edasiSügisel, kui Tenere projektimootorratast hakkasin lahti võtma, võtsin sihiks aprilli keskpaigas projekti valmis saada. Töötunde läks plaanitust siiski kordades rohkem ja kõik sai valmis alles 23. juuniks. Oli, mida lõkke ääres tähistada!
Loe edasiVärvimine on mootorrattaprojekti puhul ilmselt kõige suuremat rõõmu pakkuv tegevus, sest siis on näha väga suuri muutusi ja lõpptulemus hakkab tasapisi kuju võtma. Samas on värvimine ka keeruline protsess, mis nõuab käeosavust ja spetsteadmisi. Kuna mul neid (veel) napib, siis tulid ka mitmed tagasilöögid (loe: väiksemad või suuremad jamad värvkattega). See postitus saab olema fotoderohke, sest näidata on palju.
Loe edasiNüüd, kui disainilahendus on selge ja laiemad jalarauad on keevitatud, on õige aeg kogu mootorratas juppideks võtta.
Loe edasiÜhe nädalavahetusega sain esmased teadmised keevitamisest ja ka kõvasti praktikat. Proff ei ole, aga keevitusmasinat julgen edaspidi oma projektide jaoks kasutada küll.
Loe edasiHea uudis: ma alustan uue mootorrattaprojektiga! Kui kaks aastat tagasi võtsin ma käsile klassikalise naked-stiilis Yamaha XJ600 N, siis nüüd on mootorrattaks (matka)enduuro Yamaha XTZ660 Tenere aastast 1997. Siin postituses räägin paari lausega mootorrattast endast ja mis plaanid mul temaga on.
Loe edasiSee artikkel ilmus esmakordselt 3/2021 Tehnikamaailmas
Kui Marko Rohtlaan mulle kirjutas ja kutsus Ducati Panigalega sõitma, ei pidanud ma pikalt mõtlema. Võimas ja ilus motikas kiirusepiiranguteta Audru ringrajal? Jah, palun!
See artikkel ilmus esmakordselt 8/2020 Tehnikamaailmas
Kui BMW suure GSi hüüdnimi on mammut, siis sellest veel 150 kilo raskem Harley-Davidson Ultra Limited on pirakas nagu kruiisilaev. Kuidas on sellisega Eesti teedel kruiisida?
Loe edasiSee artikkel ilmus esmakordselt 9/2020 Tehnikamaailmas.
Matkaenduurode klass kogub aina populaarsust, seda näitavad ka müüginumbrid. Tase on kõrge, turul on palju häid masinaid. Keskmise suurusega matkanduurode uusim liige on Triumph Tiger 900.
Loe edasi